SISÄLLÖNTUOTANTO – ROAD TO FRONT PAGE

SISÄLLÖNTUOTANTO – KUINKA ONNISTUA SIINÄ

Sisällöntuotanto on tärkeää, kun halutaan parantaa kotisivujen hakukonenäkyvyyttä ja saada ihmiset tutustumaan yritykseesi tarkemmin. Sisältöä voidaan tuottaa esim. ajankohtaisilla blogikirjoituksilla ja videoilla, jotka liittyvät yrityksesi tuotteeseen/palveluun. 

Kun haluttu sisältö on saatu julkaistua kotisivuilla, optimaalisin tilanne olisi saada lukija:

  • lukemaan koko kirjoittamasi juttu
  • käyttämään aikaa kotisivuillasi siirtymällä lukemaan muita mielenkiintoisia juttuja
  • jakamaan kotisivujesi em. sisältöä internetissä (esim. some)

Kuinka tällaiseen tilanteeseen sitten päästäisiin, että lukija oikeasti kiinnostuu kotisivujesi sisällöstä ja haluaa jakaa sitä myös muiden tietoon? Yksinkertainen vastaus olisi, että kannattaa tehdä mielenkiintoista ja kohderyhmään kuuluvalle arvokasta sisältöä, koska sellaista lukee mielellään.  Mutta mitä tällainen mielenkiintoinen sisältö sitten on?

Internetin ja Googlen valtakaudella tiedon haku on helpottunut räjähdysmäisesti. Lukijalla on mahdollisuus hakea tietoa tuhansista eri tietolähteistä milloin tahansa, mistä tahansa. Koska tietoa on valtavasti, on seassa sekä ”hyvää” että ”huonoa” informaatiota. Tässä kohtaa jyvät erottuvat akanoista: hakukoneet osaavat nostaa hyvää sisältöä hakutuloksissa ylöspäin sivuuttaen tyystin huonon sisällön.

Kuinka hakukoneet päättävät mikä on hyvää ja mikä huonoa? Siihen on Googlella parisataa kriteeriä. Sinun olisi tärkeintä muistaa, että annat lukijalle jotain uutta ja arvokasta tietoa, joka hyödyttää häntä.

Hyvä tapa aloittaa ajatusprosessi, on miettiä miten pystyisit auttamaan lukijaa. Mieti mitä itse haluaisit asiakkaana tietää. Osa asioista tuntuu sinulle varmasti itsestäänselvyyksiltä, mutta ei välttämättä asiakkaalle.

Oletko kiinnostunut jatkuvasta sisällöntuotannostamme?

Kauttamme on mahdollista saada jatkuvaa sisällöntuotantoa kuukausipakettina. Tuotamme haluttuina ajankohtina erilaista materiaalia liittyen yritykseesi ja yrityksesi toimialaan: tuottaisimme esim. blogitekstejä ja videomateriaalia ajankohtaisista aiheista, jotka lisäämme kotisivuillesi sekä jaamme eri sosiaalisen median kanaviin.

Mistä tiedämme mitkä aiheet ovat ajankohtaisia ja mitä Googlesta haetaan? Seuraamme tiiviisti alallanne tapahtuvia muutoksia ja käytössämme ovat nyky- ja historiatiedot yli 400.000:sta eri hakusanasta, joiden perusteella tiedämme mitä potentiaaliset asiakkaat hakevat Googlesta.

Jatkuvalla sisällöntuotannolla parannat hakukonenäkyvyyttäsi ja vahvistat yrityksesi brändiä sekä asiantuntijuutta. Tämän on luonnollisesti tarkoitus näkyä myös myynnin kasvuna.

Sisällöntuotannon hinta riippuu tuotetusta materiaalista ja sen laajuudesta. Ota rohkeasti yhteyttä ja jätä tarjouspyyntö.

KIINNOSTUITKO?

Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä.